dimarts, 22 de novembre del 2016

Comencem!

Benvinguts i benvingudes al meu blog!

    Ací, parlarem sobre TIC i TILC com nous metodologies d’aprenentatge educatiu.

    Em diuen Ana. Sóc llicenciada en Filologia Hispànica. També vaig fer el Màster de Professorat i el Màster d'Ensenyança d'Espanyol com a llengua estrangera. A més a més, aquest any, vaig tenir l’oportunitat de treballar com a Auxiliar de Conversació, ensenyant espanyol a un institut a Escòcia. Va ser una de les experiències més felices de la meua vida. A l’institut vaig fer nombroses activitats amb els alumnes, algunes d’elles utilitzant els recursos TIC, com Quizlet. Va ser molt divertit!

Exemples d'activitats a l'aula

Jugant amb Quizlet


    Com es pot intuir, m’agraden molt els idiomes, la literatura i la docència. Em considere una persona alegre, activa i creativa.  També, m’apassiona aprendre nous coneixements i recursos  per usar a les meues classes. Per aquest motiu crec que el Curs de Capacitació, i especialment, l’assignatura de “TIC i dinàmica d’aula aplicades al tractament integrat de llengües i continguts” serà una experiència molt profitosa.

    Ens llegim!




Ana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada